Yeah Yeah Yeahs

Vaknade ovanligt tidigt idag, runt kvar i sju, kom dock inte upp förrän tio över.
Gick till skolan, hade elektrokemi på mattelektionen + 70 minuter riktig
no lektion efter den, så det blev över 2 timmar elektrokemi, värdelöst.
Sen hände lite saker, bråk här och där och samtal från alla på hela skolan
ungefär.
Men ''den andra sidan'' åkte ju hem och bangade, precis som alla misstänkte.
Gick hem och satte mig här ett tag innan det var dags att skriva rent so arbetet
som morsan nu sitter och finslipar som vanligt.
Kollat på Oc och The Hills som vanligt (bögigt jag vet)
Sen hjälpte jag mor min med tacosen som ska slukas så fort jag blir klar här.

Annars har inte hänt mycket idag, suttit framför dator och haft tre låtar på repeat
sen jag kom hem,
Yeah Yeah Yeahs - Gold Lion
Afasi & Filthy - Livet är underbart
Tupac ft. Elton John - Ghetto Gospel
Två riktigt vassa låtar!.
Men som sagt, nu ska tacosen slukas, sedan är det dags för hockey, eller är den inatt?
jag minns inte.

Vi hörs gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0