Wordplay

Hay Guys, inte skrivit på ett tag, inte haft varken ork eller tid om jag ska vara helt ärlig.
Har hänt en hel del funny stuff sen jag skrev sist, orkar dock inte nämna allt.
Men att jag spelade min första fotbollsmatch för säsongen igår känns som jag blir
tvungen att nämna.
Ligger under med 1-0, 2-0, innan jag gör 2-1 på ett riktigt pracktskott på volley en bra
bit utanför straffområdet.
Står 2-1 i paus, hälften in på andra gör vi mål på en hörna slagen av mig, 2-2!
Inte många minuter efter så ordnar vi en straff som Sam sätter snyggt i vänstra
hörnet, 2-3!
Men i sista sekunden gör Huge 3-3 som blir slutresultatet, surt faktiskt, solklar offside.
Jävligt nöjd med min egen insats, inte för att överdriva men jag var bäst på planen.
Imorgon kommer baby hem, saknat henne enormt, skönt att få träffa henne.
Och på måndag är det match igen, ska köra stenhårt, precis som idolen
Bastian Schweinsteiger, kung!
Ikväll blir det chill, nyss grillat och ska trycka i mig lite godis och kolla på Ocean's Twelve
eller Melodifestivalen precis som hälften av alla andra svenskar som inte har något liv.
Jobbade idag, tjänade in lite cash, alltid lika skönt.
Planerna för morgondagen är följande.
Dra till gymmet kl 11.00, hem, duscha, ut till morfar och grilla, hem, vara med matida.
Just nu ska jag slita mig härifrån. puss på er.

( Alex Sjöblom is the man, man! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0