En ängel från himmlen...

De säger att livet är en dans på rosor, är det verkligen så?
Känns inte som det just nu, det rullar inte på lika bra längre.
Men det löser väl sig, som allt annat det tar bara lite tid.

The day started med att jag gick till skolan och hade nationella i matte
det gick väl helt okej för att vara mig.
Sen hade vi spanska, hade vikarie och då blir det ju inte mycket jobb som
dom flesta nog håller med mig om, så jag, joel och mattias låg i gifflan och
lyssnade på joels underbara stämma med gitarren i handen.
Sen hade vi lunch, chuatbullarna slank väl ner som vanligt.
Idrott stod på schemat, badminton var det och jag måste faktiskt få en rad
för att skryta lite om mig själv på den fronten. JAG ÄR GRYM.
Sen bar det av hemmåt efter den kortaste dan på veckan, mycket skönt.
Kommer hem, hamnar här (framför min nya dator) installerar lite grejer
och fixar mig själv en ny blogg.
Hoppas ni kommer gilla den!
Ikväll blir det till att plugga so och no, har ett religionsarbete som måste vara
klart tills fredag och jag har inte gjort av med en ända udd på pennan.
Likaså med no, elektrokemi inte jättekul precis men men det är bara att kämpa på
inte så lång tid kvar i skolan nu, fy fan vad skönt med lov sen. Über!
Men nu ska jag kika på lite möbler och annat till nya rummet som inom en snar
framtid ska börja inredas.
Take care! See you tomorrow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0