26 maj.

Go'kväll gott folk, blivit lite glest med bloggandet på sistonde men
blir så jäkla glad när man blir hedrar av bloggkung Alexander, Star!
Idag gick man till skolan, svenska, no, spanska, inrikting, beep test
gick av tidigt pga ljumskproblem.
Sprang sedan i H-by innan man drog hem med Mattias för att verkligen
pressa igenom ett örhänge genom vänster öra, men hård som man är
efter allt gym så var det ingen större fara, ( vet att du skrattar nu ''biceps bengt'' )
Sen var jag med matilda, låg mest och kollade på tv, orkade inte göra så mycket.
Drog sen till matchen, vann med 2-0, själv gjorde man väl en stabil och bra insats
på kanten då ingen kom förbi mig.
Kom hem, satte mig här med ett STORT glas coca cola och en STOR klase vindruvor
och ett STORT paket ''Dextro Energy'' som man nyss hällde i sig, jävligt pigg kan jag
ju lova er att jag blev.
Men nu ska man borsta tänderna och försöka sova, även om det känns som om jag
skulle kunna springa till Alexander Sjöblom och tillbaka tusen ggr, (det gör det jämt)
Imorgon är det plugg på schemat, har så jäkla mycket grejer jag måste bli klar med.
Men nu sliter jag mig innan fingrarna börjar glöda, ni har ju fått en del att läsa så var
nöjda.
Peace
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0