Tapper Soldat

yo'
Var ett tag sen jag skrev sist, har faktiskt inte haft så mycket tid över.
Stora överasskningen idag var ändå på No lektionen, peter kommer
fram med proven, 8 poäng?! har han glömt skriva en tvåa framför eller?
Jag fick 8 poäng på ett prov där maxpoängen låg på 35, det sämsta jag
någonsin presterat.
Men that's life, tänker inte bryta ihop för det, ska väl göra om det antar jag.
Hände inte så mycket annat som är något att nämna, hade spinning efter
lunchen, aldrig svettats så mycket i mitt liv om jag ska vara helt ärlig.

Jag, westlund och Erik har tänkt att inskaffa oss varsitt gymkort på Korpen,
månadskort för 250 pix, helt okej tyckte vi så varför inte?
Åkte sedan hem, har inte duschat än, riktigt nasty faktiskt.
Så det är väl vad jag ska göra när jag lämnar er, träning ikväll men jag
känner mig inte så pigg efter spinning-passet + att jag har lite ont i
halsen så jag tror vi skippar den.
Skulle tydligen vara match idag men jag har inte fått någon information över
huvud taget så jag tänker inte var med om det nu visar sig vara match.
Aja ska gå nu innan rummet börjar lukta lika mycket som mina armhålor.

Vill ge ett extra stort plus i kanten till Alexander Sjöblom, som är en riktigt
skön bit. You're the man, man!

Vi ses gott folk, take care!
Fronda - Tapper Soldat

Kommentarer
Postat av: alexander sjöblom

Lätt bästa dagen i mitt liv, jag blir nämd på världens bästa blogg

2008-05-12 @ 18:58:48
URL: http://alexandersjoblom.blogg.se
Postat av: jolpan

gisa vem som fick nästan mvg?;););)

2008-05-15 @ 16:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0