Biff

Dagarna rullar som vanligt, skolan är grymt slö för tillfället.
Lär nog skärpa till mig lite ändå även om ingen annan gör det.
För enligt Peter ska du ju tänka på dig själv och skita i alla andra.
Hade So, ekonomi står på papperet ett tag framöver, lektionen efter
hade vi Matte, gjorde inte många knop, sen var det spanska då vi pratade
om recept, haha inte många km/h där heller.
Sen var det dags för käk, vet inte vad det var för något med tanke på att jag
gick hem och käkade och senare ''klädde'' upp mig för idrott och tog cykeln till
skolan, idrotten bestod av nån ny grej där man har ögonbindlar (om man inte
är blind) så ligger man på varsin sida av hallen och rullar då en boll med en
slags bjällra i så man hör vart den är och ska på så sätt försöka stoppa den
innan den når väggen på sidorna.
Det är tydligen en OS-gren för funktionshindrade.
Vet att ni förstår så jag tänker inte ha nå fördjupande kunskaper i det....
Sen var dagen slut, tisdagarna är så härliga!
Kommer hem, käkar 3 varma mackor med obo'y, inte helt fel.
Sen somnade  man på sängen som vanligt, har inte duschat än, haha lökigt
jag vet, jag måste nog gå och göra det nu innan ni känner lukten ända hem
till er, nej då så farligt är det inte.

Såg också att man fått ett ''svar'' på Alex blogg, han är så jävla kung.
Alexandersjoblom.blogg.se lite smyg-reklam med det är han värd :)

Nyss kollat på när Lagerbäck och gänget tog ut EM-truppen, blev ett jävla
jubel när han sa som sista man att Henrik Larsson tackat ja, det blir ett
intressant EM,
Spanien
Grekland
Sverige
Ryssland

Och imorgon tror jag att jag ska ner på Korpen och inskaffa mig ett månads-
kort med Westlund.

Ha det bäst, ha en fest!
Gävvi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0