28 maj.

Finns inte mycket att skriva idag.
Varit hemma med kangas ett tag, låg och sola, det var soft.
Drog ner på stan efter skolan med han och kollade kläder
fast ingen av oss hade en krona med oss, det är det värsta
man kan göra.
Men la undan ett par shorts på Brixx som jag ska köpa imorn.
Imorgon blir det också jobb för den delen, efter skolan blir
det iväg till valbo och tjäna cash alltså, skönt!

Just nu har man nyss duschat, varit på träning, vet inte varför
jag gick dit, var hur slapp som helst men det gick väl OK.
Nu ska jag ringa Matilda och sen ska jag sleepa.
Vi hörs imorgon.

Alex is cute :*

image4
Varför spelar inte jag i landslaget?
Jag förstår inte....


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Men lilla kryddan då

2008-05-29 @ 10:12:54
URL: http://gavlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0