8 JUNI!

Godmorgon gott folk.
Inte skrivit på ett bra tag så jag fick lite kritik av Mr.Alex igår.
Men det är bara att ta åt sig och göra något positivt av det.
Gårdagen spenderades med matilda, vi gjorde inget spec
utan bara tog det lugnt.
Hon somnade ju här och man vaknade ju av att täcket var
spårlöst försvunnet.
Så jag hurtade mig upp och satte mig här.
Ska iväg och gymma snart men jag vet inte vad jag har för
ursäkt till baby..haha.
Blir 4 dagen på rad jag gymmar,  inte dåligt.
Imorgon är det städa skåpen, fika.
Tisdag, Avslutningsmiddag.
Onsdag, Aldrig mer Sörby!

Under tiden jag inte har skrivit var vi i engeltofta med klassen
och stekte rejält kan jag ju tala om.
Därför ska ni få er några pics att njuta av på storstekarn.

Em har ju börjat också! efter gårdagens Portugal - Turkiet
så är det nästan att man tippar Portugal som mästare
men jag kan inte bestämma mig.. Tyskland eller Spanien
kanske.
Jag säger Tyskland.

                                   

Kommentarer
Postat av: Mathilda

steeeek steeek STEKARN! ;)



jo jusstja, vid 12, då bytte jag min scarf!

2008-06-08 @ 16:06:52
URL: http://gavlen.blogg.se/
Postat av: alexander

du gör mig hård

2008-06-09 @ 12:41:55
URL: http://alexandersjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0